onsdag 10. desember 2008

Muntlig prøve eksamen i barn og ungdom:)

Jeg valgte den aktivteten som jeg har en beskrivelse av nede på bloggen. først hadde jeg en samlingstund hvor jeg fortalte barna hva vi skulle gjøre. Etter det leste jeg eventyret gullhår og de tre bjørnene for de.





Så tok jeg med meg 5 barn på et bord, hvor vi skulle lage figurene fra eventyret. De skulle lage tre bjørner, gullhår og en forteller. Så skulle jeg lese eventyret en gang til slik at de skulle få med seg flere detaljer i historien sånn at de skulle kunne spille eventyret som et dukketeater for meg etter på!

Det jeg ville gjort andeledes nå som jeg har fått vurdering og tilbakemelding er å ikke ha lest eventyret 2 ganger, dette er fordi det fort kan bli kjedelig fordi det er mye repetering i historien. eksempel på gjentakelser er "noen har sittet i stolen min".


Ellers er jeg veldig fornøyd og jeg har fått masse erfaringer ved denne prøve eksamen!:)

Ingen kommentarer: